کد خبر: 27530
تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 - 13:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه «جاده عشق» در فرهنگ‌سرای گلستان تهران برپا شد

منبع : لیزنا
نمایشگاه «جاده عشق (مسیر حرکت امام رضا علیه‌السلام در ایران)» از مجموعه بسته‌های نمایشگاهی کتابخانه و موزه ملی ملک، در فرهنگ‌سرای گلستان تهران برپا شد.
نمایشگاه «جاده عشق» در فرهنگ‌سرای گلستان تهران برپا شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نمایشگاه «جاده عشق» در قالب 20 تابلوی نمایشگاهی، عکس‌ها، سندها و نقشه‌هایی از مسیر حرکت امام رضا علیه‌السلام را از آغاز ورود به ایران تا حضور ایشان در مرو به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه با هدف ارایه تصویر و شناختی بهتر از تاریخ اسلام و حضور این امام همام در ایران فراهم آمده است.

نمایشگاه جاده عشق، دستاورد پژوهشی در کتابخانه و موزه ملی ملک است که در طراحی آن از برخی منابع این گنجینه تاریخی و هنری نیز بهره گرفته شده است. تابلوهای این نمایشگاه، معرفی تاریخ حرکت امام هشتم علیه‌السلام، مسیر ایشان در ایران و همچنین قدمگاه‌ها، امام‌زاده‌ها و همه آثار تاریخی مرتبط با آن امام همام علیه‌السلام را دربرمی‌گیرد که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده‌اند.

نمایشگاه «جاده عشق» که اواخر بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای گلستان گشایش یافته، تا هفتم اسفندماه در این مکان فرهنگی به نشانی تهران، نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر» برپا است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: