کد خبر: 27533
تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 - 14:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه اندازی طرح تاکسی کتاب و اتوبوس کتاب در زابل

منبع : لیزنا
با همکاری اداره کتابخانه های عمومی زابل و شهرداری  شهرستان زابل طرح تاکسی کتاب و اتوبوس کتاب اجرا شد.
راه اندازی  طرح تاکسی کتاب و اتوبوس کتاب در زابل

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، محمد صالح حیدری رئیس اداره کتابخانه های عمومی زابل از اجرای طرح تاکسی کتاب با همکاری اداره تاکسیرانی شهرستان زابل خبر داد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و استفاده بهینه از اوقات فراغت مسافرین طرح تاکسی کتاب در بیش از ۳۰ دستگاه تاکسی شهرستان زابل اجرا گردید.

وی افزود: برای اجرای این طرح شعار «یک دقیقه مطالعه» انتخاب گردیده است  و با قراردادن بروشورهای کوچک و کتاب امکان مطالعه ولو به اندازه یک دقیقه را برای مسافران فراهم می‌شود.

حیدری ادامه داد:اجرای این طرح موجب افزایش انگیزه و علاقه برای مطالعه در مدت زمان کوتاه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان  و دستیابی سریع، ارزان و آسان به کتاب درسطح جامعه می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی زابل گفت:طرح قفسه کتاب در اتوبوس‌های شهری زابل نیز یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه می‌باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: