کد خبر: 27546
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 11:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارشناس منابع یزدی رتبه برترکشوری شد

منبع : لیزنا
کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، به عنوان کارشناس برتر کشوری در شش‌ماهه اول سال 95 انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
کارشناس منابع یزدی رتبه برترکشوری شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کارشناسان منابع استان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری براساس شاخص‌های محتوایی و اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس، احسان عابدی، کارشناس منابع استان یزد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان کارشناس برتر کشور انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

علی رمضانی، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در لوح سپاس  خطاب به کارشناس منابع استان یزد، ضمن تشکر از تلاش‌های ارزشمند و همکاری این مسئول کتابخانه در به انجام رساندن مسئولیت‌های مهم خود برای به ثمر رساندن اهداف نهاد، انتخاب وی به عنوان «کارشناس برتر منابع» براساس ارزیابی عملکرد شش‌ماه اول سال 95 را تبریک گفته است.

گفتنی است، در ارزیابی صورت گرفته از سوی اداره کل منابع نهاد، کارشناسان استان‌های یزد، خراسان رضوی و کرمان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم کشوری را از آن خود کرده‌اند.

اسماعیلی
|
iran
|
1395/12/02 - 09:05
1
0
تبریک بر جناب آقای سیفی، کارشناس منابع خراسان رضوی
خوشحال شدیم از کسب مقام دوم توسط شما
موفق و موید باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: