کد خبر: 27559
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 16:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی تربت حیدریه

جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر اعتلای سطح مطالعه است

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تربت حیدریه با تقدیر از برگزیده شهرستانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی این شهرستان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر اعتلای سطح مطالعه است.
جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر اعتلای سطح مطالعه است

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی تربت حیدریه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تربت حیدریه  با تقدیر از برگزیده شهرستانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی از این شهرستان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر اعتلای سطح مطالعه است.

مهدی اولیایی ادامه داد: در سال جاری پایه‌های برگزاری هرساله جشنواره کتابخوانی با نام مبارک امام رضا(ع) در کتابخانه های عمومی کشور محکم شد که این امر کمک شایانی به اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: نقش کتابخانه‌های عمومی در تسری و عمومی شدن این امر بی‌بدیل است و با حمایت خوب و موثر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اطلاع رسانی دقیق این نقش به خوبی توسط کتابداران محقق خواهد شد.

اولیایی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌تواند در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر واقع شود، معرفی الگوهای برتر در این حوزه و تقدیر از آنان است.

در ادامه این جلسه از برگزیده جشواره رضوی از شهرستان تربت حیدریه  طی مراسمی تقدیر بعمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: