کد خبر: 27561
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 17:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل از بنیاد علمی آموزشی قلم چی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از مسولان بنیاد علمی آموزشی قلم چی به جهت اهدای 2700 نسخه کتاب کمک آموزشی تقدیر نمود.
تقدیر مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل از بنیاد علمی آموزشی قلم چی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی در مراسم اهدای این کتب که با حضور نماینده ویژه بنیاد قلم چی ومسئول دفتر نمایندگی بنیاد در استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به مشارکت بنیاد قلم چی در تجهیز 6 باب و تکمیل 7 باب کتابخانه عمومی ر سطح استان، آن‌را نمونه بارز فعالیت نیکوکارانه یک نهاد در حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: خوشبختانه با مشارکتی که از طرف بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت، شاهد هستیم که بسیاری از کتابخانه های عمومی نیمه تمام در روستاها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده اند.

عزیزخانی، کتاب‌های کمک آموزشی قلم چی را مورد نیاز بسیاری از نوجوانان دانسته و افزود: این کتابها بالاخص در نقاط محروم و روستائی، کمک مؤثری در تقویت وضعیت تحصیلی دانش آموزان خواهد بود.

نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی گفت: بیشترین سهم از محل کمک های اهدایی قلم چی جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه های عمومی در سال 95 به استان اردبیل تعلق گرفته است.

همچنین در این جلسه، مسئول دفتر نمایندگی بیناد علمی آموزشی قلم چی در استان اردبیل با اعلام آمادگی این دفتر جهت اهدای کتاب کمک آموزشی به مؤسسات و نهادهای فرهنگی و علمی، موفقیت علمی و تحصیلی دانش آموزان را آرزو و هدف مسئولان بنیاد اعلام کرد.

وی، کتابهای کمک آموزشی اهدایی در این نشست به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل را 2 هزار و هفتصد نسخه در قالب نزدیک به 1190 عنوان ذکر کرده و افزود: این کمک ها جهت تقویت تحصیلی دانش آموزان عضو کتابخانه های عمومی ادامه خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: