کد خبر: 27636
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 09:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین نشست کتابخوان ویژه بانوان شهرستان بهارستان برگزار شد

منبع : لیزنا
به همت اداره کتابخانه های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان فرمانداری شهرستان بهارستان چهارمین نشست کتابخوان بانوان ادارات د رمحل سرای اهل قلم نمایشگاه بزرگ کتاب بهارستان برگزار شد.
چهارمین نشست کتابخوان ویژه بانوان شهرستان بهارستان برگزار شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان، روح الله آهنگران رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان گفت : هدف از برگزاری این برنامه در نمایشگاه کتاب، عینی تر ساختن فرهنگ مطالعه کتاب در جمع شهروندان می باشد. شهروندانی که برای بازدید از نمایشگاه کتاب آمده اند، گوشه ای از فواید و ارزش‌های مطالعه کتاب را در کنار غرفه های کتابفروشان مشاهده می نمایند و سپس به بازدید از غرفه ها نموده و اقدام به خرید کتاب در موضوعات مورد علاقه خود می نمایند.

این برنامه با حضور مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان بهارستان و جمعی از مشاوران بانوان ادارات و همچنین تعدادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، با معرفی سه کتاب در موضوع زندگانی حضرت فاطمه زهرا علیها السلام به شرح ذیل برگزار گردید.

۱.مشاور امور بانوان شهرداری گلستان کتابی با عنوان «زن کامل: چرا فاطمه ، فاطمه شد» نوشته حسن فایضی را معرفی نمود. این کتاب در ۱۳ بخش به موضوعاتی همچون تولد، حسن خلق و رفتار قرآنی، مهریه، جهزیه، ازدواج با علی علیه السلام، اسوه صبر و استقامت، خضوع در عبادت، خانواده و ... می پردازد.

۲.مشاور امور بانوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان کتاب « پرتوی از فضایل حضرت فاطمه زهرا در کلام معصومین (ع) » نوشته میر علی محمدنژاد را معرفی نمود. این کتاب نیز با قلم شیوای نویسنده و با استفاده از آیات و احادیث و سخن معصومین (ع) به بیان فضایل این معصوم علیهاالسلام پرداخته است.

۳.مشاور امور بانوان بهزیستی شهرستان بهارستان نیز کتابی با عنوان « خاطر نازک گل: نگاهی نو به زندگی و شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها » نوشته حسین سیدی پرداخت. این کتاب در سه فصل به بیان مسائلی از جمله سیمای حضرت زهرا (س) ، نامهای حضرت، کودکی ایشان، ادب و فروتنی و گشاده دستی ایشان و .... می پردازد که به زیبایی توسط این بانوی کتابخوان برای حاضرین ارائه داده شد.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ کتاب بهارستان در شهرستان بهارستان، سالن مدیریت بحران شهرداری گلستان،  از تاریخ ۳۰ بهمن دایر شده است و تا ۶ اسفند ادامه خواهد داشت و غرفه اداره کتابخانه های عمومی و سرای اهل قلم تا پایان نمایشگاه همه روزه برنامه های متنوع فرهنگی را اجرا خواهند نمود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: