کد خبر: 27637
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضویت رایگان بیش از 6 هزار و 700 نفر در کتابخانه های عمومی استان کرمان

منبع : لیزنا
همزمان با سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در راستای ترغیب مردم به کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید و بيش از 6 هزار و 700 نفر به صورت رايگان به عضويت كتابخانه هاي عمومي استان كرمان درآمدند.
عضویت رایگان بیش از 6 هزار و 700 نفر در کتابخانه های عمومی استان کرمان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه عمومی استان کرمان، محمد جوادحسین زاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: خدمت به درک آگاهی جامعه در عرصه کتاب و کتابخوانی، خدمتی ارزشمند و گرانمایه است که درهمین راستا و با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه مفید، عضویت درکتابخانه‌های عمومی تحت پوشش این اداره کل در روز12بهمن رایگان اعلام شد.

وی افزود: ثبت نام رایگان از افراد برای عضویت در کتابخانه‌ها باید نهادینه شود و با افزایش شمار اعضای کتابخانه‌ها و فراهم نمودن تسهیلات براي آنها،  می‌توان در جهت ارتقاء سطح آگاهي هاي افراد جامعه گام برداشت.

حسین زاده گفت: حوزه کتاب و کتابخوانی به گروه خاص و ویژه ای تعلق نداشته و کتابخوانی بايد به عنوان یک نیاز و احساس دائمی در میان عموم افراد جامعه رواج داشته باشد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: