کد خبر: 27640
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 10:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

52 نشست کتاب خوان در کتابخانه عمومی استان اردبیل برگزار شد

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از برگزاری 52 نشست کتاب خوان در طی بهمن ماه خبر داد.
52 نشست کتاب خوان در کتابخانه عمومی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه از این تعداد، 35 نشست کتاب خوان با همکاری کتابخانه های عمومی در مدارس برگزار شده است، افزود: در این نشست ها، دانش آموزان با معرفی کتابهای مورد علاقه خود و شرح مختصری از آن، دوستان خود را به مطالعه این کتب تشویق نموده اند.

عزیزخانی، برگزاری چهارمین نشست کتاب خوان تخصصی استان با موضوع «مطالعات تاریخ» و با محوریت صفویه شناسی با حضور پژوهشگران، اساتید، دانشجویان رشته تاریخ و تعدادی از اعضای کتابخانه های عمومی را در جهت ارتقای دانش تخصصی افراد و ترغیب علاقمندان به مطالعات تکمیلی در حوزه های مختلف، بسیار مؤثر خوانده و گفت: پیش از این نیز شاهد برگزاری نشستهای کتاب خوان تخصصی استان با موضوعات مطالعات اجتماعی، ادبیات فارسی و هنر در کتابخانه مرکزی اردبیل بودیم.

وی، برگزاری 38 نشست جمع خوانی در کتابخانه های عمومی در بهمن ماه را مورد اشاره قرار داده و تصریح نمود: در این نشستها نیز اعضای کتابخانه های عمومی با جمع خوانی کتاب های معرفی شده در طرح «کتاب خوان ماه»، به بحث و بررسی در خصوص این کتب پرداخته اند.

این مسئول، برگزاری 24 مسابقه نقاشی، 8 نشست قصه خوانی و 5 مسابقه روزنامه دیواری را از جمله برنامه های فرهنگی برگزار شده در بهمن ماه در بین کودکان عضو کتابخانه های عمومی بیان کرده و اضافه نمود: در طول دهه مبارک فجر نیز شاهد برپائی نزدیک به 50 نمایشگاه کتب حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان اردبیل بودیم.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، رونمائی از کتاب «ازدواج عاقلانه، زندگی عاشقانه»، نمایشگاه خوشنویسی انقلاب، مسابقه کتابخوانی ویژه دهه فجر و 3 نشست عصر شعر انقلاب از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی در طول بهمن ماه بوده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: