کد خبر: 27650
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 15:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست «مردم‌نگاری به شیوه مینیاتورهای ایرانی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
نشست تخصصی «مردم‌نگارگری؛ درس‌گفتار مردم‌نگاری به شیوه مینیاتورهای ایرانی» با سخنرانی نهال نفیسی، پژوهشگر و استاد انسان‌شناسی فرهنگی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
برگزاری نشست «مردم‌نگاری به شیوه مینیاتورهای ایرانی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش لیزنا، برساس اعلام  روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نهال نفیسی، پژوهشگر و استاد انسان‌شناسی فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در نشست تخصصی «مردم‌نگارگری؛ درس‌گفتار مردم‌نگاری به شیوه مینیاتورهای ایرانی»، به جنبه‌ای نادیده از هنر نگارگری ایرانی می‌پردازد؛ بررسی جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی آثار مینیاتور ایرانی، موضوعی نو به شمار می‌آید که در این نشست مورد توجه قرار می‌گیرد. نهال نفیسی، دانش‌آموخته دکترای انسان‌شناسی از امریکا و استاد دانشگاه علامه طباطبایی است.

این نشست تخصصی، سه‌شنبه دهم  اسفندماه، ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک از همه دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند با حضور در این موقوفه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، محوطه تاریخی باغ ملی (خیابان ملل متحد)» در این نشست حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: