کد خبر: 27655
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 17:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه آیت الله محمدی در شهرستان گلپایگان اصفهان برگزار شد

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان از برگزاری نشست کتاب‌خوان و شعرخوانی به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) خبر داد.
نشست کتاب‌خوان کتابخانه آیت الله محمدی در شهرستان گلپایگان اصفهان برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانههای عمومی استان اصفهان، نشست کتاب‌خوان با حضور کتابداران شهرستان و اعضای فعال کتابخانه ها و اهالی شعر در کتابخانه آیت الله محمدی برگزار گردید.

علیرضا احمدی به نقش این نشست ها و جایگاه آن در ترویج فرهنگ مطالعه اشاره کرد و خواستار تبلیغ چهره به چهره این نشست ها در بین خانواده ها شد.

 در این نشست توسط  اعضا و کتابداران  پنج کتاب معرفی شد که به شرح ذیل است:

کتاب «خوشبختی در یک کلام» نوشته آندره متیوس ، «خودی نشان بدهید» نوشته علی محمد صالحی، «تندیس» نوشته فرشته سیفی، «گشت و گذاری در موسیقی سنتی ایران» نوشته حبیب الله نصیری فر و کتاب «پنج راز که پیش از مردن باید بدانی» نوشته دکتر جان ایزو و ترجمه هما احمدی .

گفتنی است،  سلسله نشست های شهرستانی کتابخوان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تولید محتوا در راستای سیاست های سال خواندن در شهرستان، هر ماه در محل اداره شهرستان به طور جمعی برگزار میگردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: