کد خبر: 27693
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 16:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان به ثبت رسید

منبع : لیزنا
سرپرست اداره کل کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از ثبت نهایی انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گیلان با تایید استاندار گیلان خبر داد.
انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان به ثبت رسید

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان، زهرا بدن آرا سرپرست اداره کل کتابخانه های استان گیلان ضمن اعلام خبر ثبت نهایی انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان با بیان اینکه برای ایجاد این انجمن گام های اساسی و مهمی با کمک و همیاری خیرین و حامیان کتاب در استان گیلان برداشته شد افزود: تشکیل این انجمن توسط این افراد برکات و دستاوردهای مهمی برای حوزه کتابخانه های عمومی در پی خواهد داشت.

وی به برگزاری جلسات مختلف با خیرین در تشکیل هیأت موسس و هیأت  امنا و انتخاب اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل نیز در سالهای گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: روند ثبت و فعالیت این انجمن طی جلسات رسمی و با حضور معاونین استاندار گیلان در سال94 و بصورت رسمی آغاز و با انتخاب اولین مدیرعامل این انجمن مراحل ثبت خود را سپری کرد.

بدن آرا همچنین با اشاره به حمایت استاندار استان گیلان از روند تشکیل انجمن، این حمایت را مایه دلگرمی جامعه فرهنگی استان عنوان کرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان گیلان در پایان استفاده از توان نیکوکاران و خیرین، برای کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی را از اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، بهره گیری از توان خیرین در کل استان و بهره مندی از ظرفیت انجمن شهرستان‌ها از مهمترین اهداف انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گیلان خواهد بود.

گفتنی است ،  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مدیر مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیرکل  نوسازی مدارس گیلان، روسای پیشین ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای تالش و سیاهکل، اعضای هیات مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گیلان را تشکیل می دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: