کد خبر: 27783
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 09:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان دانش آموزان مدرسه در کتابخانه ولیعصر (عج) هشتگرد البرز

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان توسط اعضای نوجوان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) هشتگرد برگزار شد.
 برگزاری نشست کتابخوان دانش آموزان مدرسه در کتابخانه ولیعصر (عج) هشتگرد البرز

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی البرز، نشست کتابخوان در کتابخانه ولیعصر (عج) با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید عضدی و مدرسه ابتدایی راضیه شهر هشتگرد و تعدادی از کتابخوانان فعال برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ساوجبلاغ گفت: این نشست که از سلسله نشست های کتابخوان شهرستان می باشد و به همت مسئول کتابخانه و کتابداران این کتابخانه برگزار شد و 6 کتاب توسط دانش آموزان معرفی شد که به شرح ذیل است:

  کتاب‌های«طنز تاریخ» نوشته فروزنده خداجو، «شیرین چون عسل» نوشته ناصر نادری، «لبخندهای ماه» نوشته مرتضی دانشمند، «یاران آفتاب» نوشته محمد یوسفیان، «آرزوهای یک سنگ» نوشته مجید راستی و کتاب «فرهنگ نامه طلایی ورزش» نوشته مهدی زارعی.

در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر ونیز هدیه ای به معرفی کنندگان کتاب اهدا شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: