کد خبر: 27832
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه» برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی چهار روزه «تفکر، کودک و کتابخانه» با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
کارگاه آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه» برگزار شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی البرز، مجموعه کارگاه‌های آموزشی «تفکر، کودک و کتابخانه» با هدف آشنایی و آموزش کتابداران نهادی با مفاهیم حوزه فلسفه و کودک در دو دوره مقدماتی و تکمیلی برای 30 نفر از کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز برگزار شد.

کارشناس آموزش کتابخانه های عمومی البرز گفت: در این کارگاه‌های آموزشی که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و گروه فلسفه برای کودکان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، سرفصل‌هایی همچون مبانی برنامه فلسفه برای کودکان، روش استفاده از کتاب‌های داستان عادی در حلقه کندوکاو، داستان‌های فکری در برنامه «فبک» اجرای حلقه کندوکاو اخلاقی و ... توسط اعضای هیأت علمی گروه فلسفه برای کودکان پژوهشگاه علوم انسانی ارائه شد.

وی افزود: این دوره در مرحله نخست برای کتابداران ۱۰ استان طراحی شد و تا پایان شهریورماه ۹۶ برگزار می‌شود. همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده، ‌3۰ نفر از کتابداران استان‌ البرز در روزهای هشتم، ‌نهم، شانزدهم تا هفدهم اسفندماه در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند و دوره آموزشی خود را در دوسطح مقدماتی و تکمیلی به پایان رساندند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: