کد خبر: 27836
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 11:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس

منبع : لیزنا
باحضور مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس معرفی شد.
معرفی سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان فارس، این مراسم با حضور محمد اله‌یاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی و مرتضی محمدزاده مدیر کل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار شد.

دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات یک‌ساله سعیده ابراهیمی، مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی این استان، روح‌الله منوچهری به عنوان سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی فارس معرفی شد.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این نشست با اشاره به اینکه تمامی مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یک کل واحد است، اظهار داشت: هر کسی در این مجموعه فعالیت دارد، کمک می‌کند تا نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مسیر اهداف خود ثابت‌قدم‌تر باشد و کتابخوانی را به عنوان اصلی مهم ترویج کند.

اله‌یاری با بیان اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس در مسیر رو به پیشرفتی گام گذاشته است، از زحمات مجموعه کتابخانه‌های عمومی فارس در سال گذشته قدردانی کرد و افزود: دستاوردهای این اداره که در گزارش همکاران اشاره شد، توفیقات جمعی است و پیشرفت‌ها این اداره کل با همکاری تمام همکاران به بار نشسته است.

وی اشاره کرد: برای کار در نهاد کتابخانه‌های عمومی باید  جامه خدمت برای ترویج کتاب‌خوانی را بر تن کنیم.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور علت تودیع سعیده ابراهیمی را عدم تمدید مدت مأموریت وی از سوی دانشگاه شیراز دانست و با بیان اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دنبال ثبات و تداوم در فعالیت هاست، گفت: روح‌الله منوچهری دانش‌آموخته رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی است و همچنین به دلیل سال‌ها فعالیت در کتابخانه‌های عمومی استان، از جنس همکاران این نهاد است و به‌یقین با همکاری تمامی کارکنان این اداره‌کل، شاهد رویدادهای مثبتی در کتابخانه‌های عمومی استان فارس خواهیم بود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: در این فرصت و با همکاری همه همکاران مجموعه، تمامی تلاش خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی فارس به‌کار خواهیم گرفت.

در بخش پایانی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس ضمن سپاسگزاری از حمایت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی به ویژه دبیرکل و فعالیت‌های سعیده ابراهیمی، به تبیین گزارش عملکرد اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس در زمان مدیریت پیشین پرداخت.

همچنين حكم انتصاب سرپرست جديد اداره كل كتابخانه هاي عمومي فارس و متن نامه دبيركل نهاد با مضمون تقدير از زحمات سعیده ابراهیمی در زمان تصدی مدیریت از سوی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد قرائت شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: