کد خبر: 27901
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 13:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توسط انتشارات «به نشر»

اهداء 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان

 انتشارت آستان قدس رضوی (به نشر) 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان اهدا کرد.
اهداء  16 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر گفت: این بخش از اهدای کتاب از دفتر تهران به‌نشر شامل حدود هشت هزار عنوان و مجموعاً 16 هزار جلد و به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و 200 هزار ریال صورت گرفته است.

سعیدی افزود: این آثار علاوه بر چند کتابخانه آموزشگاهی مناطق شهریار و حومه تهران، در مجموع به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا شد تا با مدیریت این نهاد، به صورت مناسب در سطح این استان توزیع شود. همچنین استان اصفهان و سایر شهرستان های این استان نیز با دریافت آثار اهدایی نسبت به تجهیز کتابخانه‌های عمومی خود اقدام کردند.

وی در رابطه با اهدای کتاب به ارگان‌ها و سازمان‌ها، افزود: انتشارات به‌نشر تعداد قابل توجهی کتاب با مضامین گوناگون و متنوع را جهت بالابردن سطح فرهنگ کتابخوانی بین عموم جامعه در نظر گرفت و تاکنون بالغ بر 200 هزار جلد کتاب به مراکزی مانند کتابخانه مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌ها و نهادهای گوناگون اهدا کرده است.

مدیر عامل به‌نشر با بیان اینکه این طرح با استقبال چشمگیری از سوی کتابخانه‌های مختلف مواجه شد، تصریح کرد: به نشر در نظر دارد؛ این سنت حسنه را به مناسبت‌های مختلف ادامه دهد، زیرا کتاب و کتابخوانی نباید به فصل و مناسبتی خاص اختصاص پیدا کند.

کتابدار
|
Iran
|
1395/12/25 - 07:43
0
1
با سلام
این گونه ارسال منابع که بنظر میرسد منابع فرسوده محتوایی و شکلی باشند به کتابخانه های عمومی هم نمی تواند دردی را دوا کند.
ما در حوزه منابع عملکرد خاصی نداریم متاسفانه...
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: