کد خبر: 27905
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 اسفند 1395 - 15:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی «وقتی مهتاب گم شد»

منبع : لیزنا
مسابقه کتابخوانی «وقتی مهتاب گم شد» همزمان با ایام نوروز و سفر کاروان‌های زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقه کتابخوانی «وقتی مهتاب گم شد»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگی سازمان فرهنگی هنری تهران؛ مسابقه کتابخوانی «وقتی مهتاب گم شد» همزمان با نوروز و سفر کاروان‌های زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور برگزار می‌شود.

 حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان  فرهنگی هنری با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخانوانی «وقتی مهتاب گم شد» گفت: فراغت تعطیلات نوروزی و سفر زیارتی کاروان‌های راهیان نور، فرصت مناسبی برای مطالعه است و چه زیباتر و مفیدتر خواهد بود که این مطالعه با یاد شهدا و توسل شفاعت از شهدا در آغاز سال انجام شود.

 وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هر ساله مسابقات فرهنگی ویژه‌ای برای تعطیلات نوروز برگزار می‌کند و پیشنهاد امسال، مسابقه کتابخوانی از کتاب «وقتی مهتاب گم شد» است.

ناصری‌پور بیان کرد: این کتاب مفتخر به یادداشتی تحسین برانگیز از سوی مقام معظم رهبری شده و سرتاسر کتاب مالامال از اخلاص و ایثار و حماسه است و نثر روان آن برای همه گیراست.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: آن چه با خواندن این کتاب به انسان دست می‌دهد احساس معنویت، ستایش نسل سرافراز دفاع هشت ساله و دلتنگی مردانی که رفتند تا ایران اسلامی بماند و هر آن چه زاییده خلوص و پاکی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت کتابخانه‌های عمومی تهران مراجعه و پرسشنامه اینترنتی را کامل یا از طریق پیامک، گزینه‌های صحیح را به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ ارسال کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: