کد خبر: 27917
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از کتابداران برتر حوزه فرهنگی استان همدان تقدیر شد

منبع : لیزنا
در جلسه شورای اداری استان همدان از کتابداران کتابخانه‌های عمومی؛ کوثر، معراج و شهید خضریان به عنوان کتابداران برتر حوزه فرهنگی استان تقدیر شد.
از کتابداران برتر حوزه فرهنگی استان همدان  تقدیر شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان همدان، آخرین جلسه شورای اداری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در سال ۹۵، با حضور مدیرکل، معاونین مدیرکل، رؤسای ادارات شهرستان‌ها و همکاران ستادی برگزار شد.

عاطفه زارعی؛مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه ضمن تأکید بر اثرگذاری خدمات کتابداران در ترویج فرهنگ کتابخوانی، از خدمات و تلاش‌های تمامی همکاران در راستای ارتقاء مسائل فرهنگی جامعه به ویژه خدمت‌رسانی به مردم در کتابخانه‌های عمومی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدف توسعه و ترویج کتابخوانی باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره ببریم تا این مهم محقق شود، اظهار داشت: کتابخانه به عنوان یک مرکز فرهنگی که نقش عمده‌ای در تحقق اهداف توسعه فرهنگی، بالا بردن سطح فرهنگ عمومی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی دارد، نیازمند تعامل مطلوب همه دستگاه‌هاست.

عاطفه زارعی، افزود: علاوه بر بالا بردن کمیت باید به کیفیت ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هم توجه شود تا هر روز شاهد افزایش گرایش عموم شهروندان به کتابخانه باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه بیان کرد: کتابخانه سطح عالی، کتابخانه‌ای است که در طول یک فصل در تمامی شاخص‌های فرهنگی از نظر کیفی و کمی بالاتر باشد وسمیه مجیدی و علی‌حسین نسرین دوست؛ کتابداران کتابخانه عمومی کوثر و راحله فرخی اختر مسئول کتابخانه عمومی معراج از شهرستان اسدآباد توانستند در سه ماهه پایانی سال‌۱۳۹۵ موفق به کسب این مهم شوند.

وی افزود: طبق ارزیابی ۸ تن از کارشناسان کارگروه فرهنگی استان که در بررسی گزارشات ارسالی کتابخانه‌ها مشارکت دارند، کتابخانه عمومی شهید خضریان با مسئولیت؛ فائزه امین‌یانبا توجه به کسب بالاترین نمره در ارزیابی‌های، به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.

زارعی با اشاره به اینکه از مائده خدابنده‌لو؛ مسئول کتابخانه عمومی قائم(عح) شهرستان کبودراهنگ، آمنه برجی، مسئول کتابخانه عمومی آیت اله حائری روستای کرفس و صغری صریحی، مسئول کتابخانه عمومی امام صادق(ع) روستای بابانظر شهرستان رزنبه عنوان مسئولین کتابخانه‌های برتر جشنواره روستای دوستدار کتاب وزهرا سمیعی مصلح؛ مسئول کتابخانه شهید مفتح دمق شهرستان رزن به عنوان نامزد انتخاب پایتخت کتاب در سال ۹۵، تقدیر به عمل آمد، اظهار داشت: عملکرد ویژه سوسن اسماعیلی؛ مسئول کتابخانه عمومی شهیدان حجازی در زیباسازی فضای کتابخانه نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: