کد خبر: 27926
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 13:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1396

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۶ از گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات فرهنگی کتابخانه‌ای و موزه‌ای میزبانی می‌کند.
​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1396

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و پژوهش می‌توانند در نوروز ۱۳۹۶ در روزهای غیر تعطیل پنجم  تا دهم فروردین ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ به تماشای این گنجینه متنوع از آثار موزه‌ای بنشینند و از خدمات بخش کتابخانه بهره بگیرند.

بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، این مجموعه هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، به مخاطبان و بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند. گردشگران نوروزی از این‌رو می‌توانند در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۶ از کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در  میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد بازدید کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: