کد خبر: 27936
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 10:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهداء کتاب به کتابخانه های عمومی قزوین توسط کانون قلم چی

منبع : لیزنا
در روزهای پایانی سال 1395 تعدادی از مسئولان کانون فرهنگی قلم چی با حضور در کتابخانه عمومی عارف قزوینی و دیدار با مدیرکل، معاونت و کارشناسان این اداره کل، کتاب هایی به کتابخانه های عمومی اهدا کردند.
اهداء کتاب  به کتابخانه های عمومی قزوین توسط کانون قلم چی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و نگاه فرهنگی کانون قلم چی اظهار داشت: تعامل خوب و همراهی سایر دستگاه ها و کانون ها می تواند کتابخانه ها درانجام موفقیت آمیز خدمات هرچه بیشتر یاری دهد.

وی افزود: کتابخانه ها مکانی متعلق به تمامی اقشار جامعه از هر سطح دانش و موقعیتی هستند که برای دستیابی به اهداف بلند مدت و موفقیت هرچه بیشتر در ارائه خدمات ، نیازمند پشتیبانی سایر دستگاه ها و سازمان ها هستند.

مسئول کانون قلم چی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: کانون از هیچگونه همکاری جهت ارتقای سطح فرهنگ در جامعه دریغ نخواهد کرد و با سازمان ها و نهادهای مختلف به ویژه کتابخانه های عمومی د ر این زمینه همکاری خواهد داشت.

وی اعلام کرد: این کانون همچنین با تحت پوشش قرار دادن کودکان بی بضاعت و ارائه خدمات به آن ها در تلاش است به نحوی عادلانه خدمات فرهنگی آموزشی را برای عموم مردم فراهم کند که در این زمینه به اعضای بی بضاعت و کم بضاعت کتابخانه ها نیز خدمات ارائه خواهد داد.

در پایان مقرر شد  با یک تفاهم نامه زمینه همکاری هرچه بیشتر کتابخانه های استان با کانون قلم چی فراهم شود و همچنین کتاب های اهدا شده نیز آماده سازی و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: