کد خبر: 28185
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 10:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی پارک شهر مرند آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان ویژه بانوان کتابخانه عمومی پارکشهر مرند با حضور جمعی از اعضای کتابخانه و همکاران در این کتابخانه برگزار شد.
 برگزاری نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی پارک شهر مرند آذربایجان شرقی

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی،در این نشست، کتاب‌های «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو؛ «سیری در نهج البلاغه » نوشته شهید مطهری؛ «بابا لنگ دراز» نوشته جین وبستر؛ «بغض در نواحی لبخند » نوشته محمدرضا ترکی و کتاب «آخرین راز شاد زیستن» نوشته اندرو متیوس معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

همچنین نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: