کد خبر: 28256
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 12:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه اندازی شیفت شب در کتابخانه شهید برهان عالی سنندج

منبع : لیزنا
به منظور خدمت رسانی به مراجعان و اعضا، شیفت شب در کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج راه اندازی شد.
راه اندازی شیفت شب در کتابخانه شهید برهان عالی سنندج

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کردستان، رئیس کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج گفت: این اقدام به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و کمک به ارتقای سرانه مطاله صورت می گیرد.

وی گفت: از این پس اعضای کتابخانه می توانند با ارائه کارت عضویت معتبر تا پایان کنکور سراسری به کتتابخانه عمومی شهید برهان عالی واقع در بهاران، جنب مسجد قبا مراجعه کنند و از این ظرفیت بهره مند شوند.

رئیس کتابخانه شهید برهان عالی با اشاره به اینکه  شیفت شب کتابخانه از ساعت ۳۰/۱۹ آغاز و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد، افزود: برادران در روزهای زوج و خواهران نیز در روزهای فرد می توانند از شیفت شب کتابخانه عمومی شهید برهان عالی استفاده کنند.

وی تعداد اعضای فعال کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج را یک هزار و ۱۰۰ عضو برشمرد و گفت: همچنین در این کتابخانه  ۲۹ هزار عنوان کتاب در ۳۸ هزار ۲۰۰ جلد کتاب در دسترس علاقمندان قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: