کد خبر: 28312
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 - 10:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در میان کمیته‌های 23 گانه ستاد دهه فجر استان

کسب مقام نخست کمیته «کتاب و کتابخوانی» ستاد دهه فجر استان یزد در سال 95

منبع : لیزنا
رئیس ستاد دهه فجر استان یزد از رئیس، جانشین و دبیر کمیته«کتاب و کتابخوانی» ستاد دهه فجر استان یزد به دلیل کسب رتبه نخست کمیته‌های این ستاد در سال 95، با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
کسب مقام نخست کمیته «کتاب و کتابخوانی» ستاد دهه فجر استان یزد در سال 95

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی یزد،  محمد فخرالدینی، رئیس و سعید زارع، دبیر ستاد دهه فجر استان یزد با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان از «رقیه‌دوست فاطمی‌ها» رئیس، «حامد عطارها» جانشین و «مهدیه‌السادات حسینی مطلق» دبیر کمیته «کتاب و کتابخوانی» ستاد دهه فجر استان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

زارع، دبیر ستاد دهه فجر استان یزد در این جلسه با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته کمیته‌های 23 گانه این ستاد عملکرد مطلوبی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند، اظهار داشت: کمیته «کتاب و کتابخوانی» ستاد دهه فجر استان نخستین بار در دهه فجر سال 1395 تشکیل شد و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد، این ایام باشکوه را گرامی‌ داشت.

 

وی تصریح کرد: این کمیته همچنین موفق شد در اولین سال تأسیس خود مقام نخست را در میان کمیته‌های 23گانه ستاد دهه فجر استان را در سال 1395 از آن خود کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: