راه اندازی ایستگاه مطالعه در پایانه اتوبوس شهری بهاباد یزد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی یزد، نخستین جلسه انجمن كتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد در سال 96 ، با حضور عباس اقبال، فرماندار، اعضا انجمن و کتابداران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بر توانایی آنها در جهت پیشرفت و ارتقای کتابخانه‌های شهرستان تاکید کرد و گفت:کتابداران با تصمیم گیری و برنامه‌ریزی صحیح و بکارگیری توانمندی‌ها و خلاقیت‌های خود می‌توانند نقش به سزایی در هدایت جامعه به سمت کتاب و کتابخوانی داشته باشند .

وی افزود: امیدواریم کتابخانه‌های شهرستان با تلاش کتابداران در جایگاه بهتری نسبت به قبل قرارگیرد.

مهدیه السادات رضوی، رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی بهاباد، گزارشی از وضعیت كتابخانه‌های عمومی شهرستان و روند پیشرفت‌های عمرانی و فرهنگی کتابخانه ها در مقایسه با بازدیدهای قبلی کارشناسان استان ارائه كرد.

وی همچنین از ایستگاه مطالعه در پایانه اتوبوس شهری بهاباد با همکاری کتابخانه‌های عمومی و شهرداری بهاباد، خبر داد.

اشتراک یکساله دو مجله  پر مخاطب  در کتابخانه های عمومی شهرستان  با هزینه فرمانداری، برگزاری کارگاه آموزشی «نحوه ارائه کتاب» برای افزایش کیفیت جلسات و برگزاری نشست کتاب‌خوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر مصوبات این جلسه بود.