کد خبر: 28389
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 14:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد از شاعر پیشکسوت تجلیل شد

منبع : لیزنا
در جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد از استاد سید علی اشرف شریعتمداری شاعر پیشکسوت شهرستان بروجرد تقدیر شد.
در جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد از شاعر پیشکسوت تجلیل شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در یکصد و شصت و هشتمین جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد که با حضور جمعی از شعرا و ادبای این شهرستان برگزار گردید، از سید علی اشرف شریعتمداری شاعر پیشکسوت بروجردی تجلیل به عمل آمد و کتاب وی با عنوان «آن سوی مرزهای توهم» به حاضرین معرفی گردید.

در ابتدای این جلسه علی حسین عزیزی  مسئول انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد ضمن تشکر از زحمات مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد در برپایی مراسم تقدیر از پیشکسوتان، سخنانی درباره شخصیت و ویژگی های استاد شریعتمداری ایراد نمود و در ادامه غزلی به وی تقدیم کرد.

در ادامه دکتر محمد رضا روزبه عضو هیئت علمی و دانشیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لرستان به تشریح شخصیت برجسته استاد شریعتمداری در ابعاد مختلف اخلاقی، ادبی و فرهنگی پرداخت و قطعه شعری در وصف وی قرائت کرد.

در پایان جلسه نیز داود پهلوان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد ضمن تشکر از عنایت ویژه علی جهان آرا مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان در برپایی این مراسم، خاطراتی از سالهای فعالیت نه چندان دور استاد شریعتمداری به عنوان یکی از مدیران فرهنگی نمونه شهرستان بروجرد به سمع حاضرین رساند.

 

 قرائت اشعار شعرا و بیان خاطراتی از استاد شریعتمداری توسط حاضرین در جلسه پایان بخش یکصد و شصت و هشتمین جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد و سومین جلسه آن در سال جاری بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: