کد خبر: 28519
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 - 10:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه بزرگ کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی در حال برگزاری است

منبع : لیزنا
به مناسبت اعیاد شعبانیه نمایشگاه بزرگ کتاب در محل دانشگاه محقق اردبیلی برپا شده است.
نمایشگاه بزرگ کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی در حال برگزاری است

به گزارش  لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی، این نمایشگاه با حضور مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و مدیر کانون های مساجد استان اردبیل و هیات رئیسه دانشگاه، نمایشگاه بزرگ کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد..

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: با تصویب هیات رئیسه دانشگاه دو نفر از مدیران دانشگاه به دلیل عملکرد برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه محیط کاری خود را به قلب تپنده ای برای دانشگاه تبدیل کرده اند، افزود: ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید و امید می رود با افتتاح این ساختمان مشکل فضای فیزیکی حوزه معاونت پژوهش و فناوری حل شود.

صادقی با اشاره بر دایر شدن شعبه ای از دانشگاه الزهرای تهران در ارومیه، ادامه داد: می توانیم با امضای پروتکلی رشته کتابداری را به صورت مشترک برگزار کنیم.

محمد نریمانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز از برگزاری اولین کنفرانس بین المللی هنر کتاب آرایی در فرهنگ و تمدن اسلامی در  آبان ماه سالجاری و  در سطح فراملی خبر داد و افزود: مجموعه کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه تنها بحث برگزاری نمایشگاه ها را جدی نمی گیرد، بلکه فعالیت های مختلفی را برای اساتید و دانشجویان اثربخشی بالایی دارد، اجرا می کند.

وی گفت: این حوزه نقش اصلی را در پژوهش ایفا می کند؛ چرا که فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان بدون دسترسی به کتابخانه و پایگاه های علمی امکان پذیر نیست.

نریمانی با تاکید بر حل مسائل و مشکلات در هیات رئیسه دانشگاه با نظر مثبت، اظهار امیدواری کرد: کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علاوه بر عرصه اجرایی، در عرصه های متعدد آموزشی و پژوهشی نیز موفق باشند.

حبیب شهبازی شیران، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی  نیز ضمن تقدیر از حمایت هیات رئیسه دانشگاه، گفت: این نمایشگاه با بیش از سه هزار عنوان جلد کتاب در حوزه های معارف اسلامی، علوم انسانی، علوم تربیتی و روانشناسی در سطح دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره بر  فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار جهادی، افزود: در همین راستا طی اردیبهشت ماه سالجاری و به مناسب هفته بزرگداشت مقام معلم، چهار کارگاه آموزشی در سطح اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار می شود.

شهبازی شیران با اشاره بر برگزاری کنفرانس بین المللی هنر کتاب آرایی در فرهنگ و تمدن اسلامی توسط کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی در آبان ماه سالجاری تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی از نظر فعالیت های مرتبط با امور کتابداری در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به عنوان دانشگاه برتر محسوب می شود.

 

گفتنی است این نمایشگاه از 18 تا 28 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در محل کتابخانه مرکزی و اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی پذیرای بازدیدکنندگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: