با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی صورت پذیرفت
جلسه کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی جشنواره کتابخوانی در رضوی خراسان شمالی برگزارشد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سومین جلسه بررسی راهکارها در برگزاری مطلوب و با کیفیت هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی  با حضور علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان،‌ رؤسای شهرستان‌ها و جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی  برگزار شد.

جهانی در این نشست با تأکید بر جذب مشارکت همگانی در ترویج هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: وظیفه همه ما و کتابداران جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم  و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برای شرکت و مشارکت در جشنواره است.

وی  بر اهمیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی و درج خبرهای مرتبط با جشنواره(اعم از فراخوان، برگزاری جلسه ستاد، نمایشگاه کتابهای جشنواره و..) در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل و خبرگزاری‌ها و  همچنین به اطلاع‌رسانی جشنواره در فضای مجازی و ترغیب به شرکت در جشنواره به صورت الکترونیکی تأکید کرد و اظهار کرد: راه اندازی اتاق های فکر با  هدف تولید فکر و ایده های جدید و ارایه مشاوره فکری، استفاده از تفکر جمعی، بهره گیری از تخصص های مختلف  از اقدامات موثر در برگزاری مطلوب و با کیفیت  هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان است.

در ادامه این جلسه  حاضرین در این نشست هر یک به ارائه گزارشی از فرایند انجام وظایف محوله در راستای اجرای باشکوه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداختند و ضمن اشاره به ضعف‌ها و آسیب‌های برگزاری ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سال گذشته، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای برگزاری مطلوب این جشنواره در استان پرداختند.

 

در ادامه نیز طرح‌های در نظر گرفته شده برای تبلیغات محیطی جشنواره از قبیل پوستر، بروشور و بنر مورد بررسی و تصویب اعضای کمیته قرار گرفت.