کد خبر: 28591
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 - 14:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت هفته جهانی نجوم

برپائی نمایشگاه عکس، کتاب و پوستر نجوم در کتابخانه مرکزی اردبیل

منبع : لیزنا
رئیس کتابخانه مرکز ی اردبیل از برپائی نمایشگاه عکس، کتاب و پوستر نجوم در این کتابخانه خبر داد.
برپائی نمایشگاه عکس، کتاب و پوستر نجوم در کتابخانه مرکزی اردبیل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، فرشاد مؤفق با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 الی 27 اردیبهشت و با همکاری مؤسسه مردم نهاد «کاوشگران کیهان بیکران» برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه، تصاویر و کتابهایی با موضوع کیهان، شاتل های فضایی و ستاره شناسی عرضه شده اند.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این نمایشگاه، همایش علمی نجوم نیز با حضور فکری معاون جوانان و امور اجتماعی اداره کل ورزش جوانان و استقبال علاقمندان، دانشجویان و اعضای کتابخانه مرکزی برگزار شده و از دست اندرکاران حوزه نجوم اردبیل تقدیر بعمل آمد.

مؤفق، رصد آسمان توسط تلسکوپ پیشرفته نصب شده در نمایشگاه را از دیگر برنامه های جنبی برشمرده و تصریح کرد: در این برنامه رصد که با حضور تعدای از نوجوانان علاقمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعضای کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار خواهد شد، سعی داریم کودکان و نوجوانان را با علم نجوم و لذت ستاره شناسی آشنا کنیم.

 

این مسئول، برگزاری نشست کتاب خوان ویژه هفته جهانی نجوم را از دیگر برنامه های فرهنگی برگزار شده اعلام کرده و خاطرنشان ساخت: در این نشست کتاب خوان که با حضور کودکان برگزار شد، تعدادی از کتابهای نجوم در سطح ابتدائی، توسط اعضای انجمن نجوم اردبیل معرفی شدند و سپس به سئوالات و کنجکاوی های کودکان در خصوص ستاره ها پاسخ داده شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: