کتابخانه های استان بوشهر میزبان برنامه های فرهنگی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر مسئول کتابخانه عمومی ثامن الائمه (ع) از برگزاری نشست کتابخوان دراین کتابخانه خبر داد.

کبری حیدری مسئول کتابخانه ثامن الائمه (ع) گفت: اولین نشست کتابخوان در سال جدید در در محل کتابخانه عمومی ثامن الائمه(ع) کلمه با حضور اعضا برگزار گردید.

در این نشست کتاب «سیری در نهج البلاغه» از شهیدمرتضی مطهری توسط آناهیتا جمالی، کتاب «چلچراغ» نوشته روح الله مهدی پور عمرانی توسط حبیبه صیاد و کتاب «تحصیلات با طعم شکلات» نوشته ابوالفضل ابراهیمی توسط یاسمن نیکروخواه ارائه گردید.

اولین نشست کتابخوان مدرسه ای و دومین نشست کتابخوان کتابخانه شهید موسوی در سال 96 در دبستان هاجر روستای چاهکوتاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، اولین نشست کتابخوان مدرسه ای و دومین نشست کتابخوان این کتابخانه در سال 96 در دبستان هاجر و با حضوردانش آموزان پایه پنجم و ششم برگزارگردید.

در این نشست کتاب «عطر گلهای خورشید» نوشته مرضیه غفار توسط فاطمه پژمان، کتاب«چهارده قصه چهارده معصوم» نوشته حسین فتاحی توسط نرجس برقندان، کتاب «عسل مجانی» نوشته  مجید ملامحمدی توسط مطهره حسن زاده، کتاب «گرگ خسته و خرگوش باهوش» نوشته حسین صولتیان توسط فاطمه عوضی، کتاب «چرا حالت تهوع پیدا می کنیم» نوشته آنجلا رویستون توسط سکینه صانعی فرد ، کتاب «سنگستان: آداب و رسوم بوشهر»  نوشته عبدالحسین ریشهری معرفی و ارائه شدند.

جشن تکلیف دختران 9 ساله در کتابخانه دانش خورموج برگزار شد.

 ثریا صداقت مسئول کتابخانه عمومی دانش خورموج  گفت : جشن تکلیف با حضور 12 نفر از دانش آموزان کلاس سوم دبستان مدرسه پردیس ، والدین آنها و تعدادی از مسئولین ادارات در این کتابخانه برگزار شد.

صداقت با اعلام این خبر افزود: در این مراسم گروهی از دختران  با ورود به سن تکلیف که اطاعت و بندگی و عبادت برانسان واجب می شود با برگزاری جشن باشکوه مرحله جدیدی از زندگی خود را آغاز نمودند .

وی گفت: در ابتدای مراسم سرود جشن تکلیف و قرائت جمعی پیمان نامه عبادت با خداوند متعال به اجرا درآمد.

او اظهار داشت از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم ، اجرای نمایش ، دکلمه خوانی ، سخنرانی و معرفی کتاب با موضوع نماز انجام شد.

همچنین حجت الاسلام محمدی در این مراسم با اشاره به آداب و اخلاق اسلامی در رابطه با نماز اول وقت و توجه به واجبات دین پرداخت.

در پایان جشن نیز به هریک از دختران چادر نماز، سجاده و لوح اهدا گردید و با برش کیک تکلیف از حاضران پذیرایی شد.