کد خبر: 28607
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جشن کودک و نشست کتابخوان در استان قزوین

منبع : لیزنا
جشن بزرگ کودک در کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان و  نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی خواجه نصیرالدین طوسی معلم کلایه برگزار شد .
برگزاری جشن کودک  و نشست کتابخوان در استان قزوین

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، به مناسبت بزرگداشت ایام مبارک شعبان جشن بزرگ کودک در کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان برگزار شد .در این جشن سمیرا طاهرخانی مسئول کتابخانه ضمن خوشامدگویی به حضار و تبریک اعیاد شعبانیه اتفاقات مهم ماه شعبان را برای کودکان توضیح داد.

در ادامه توضیحاتی درباره جشنواره کتابخوانی رضوی ارایه شد و کودکان با مراحل این مسابقه آشنا شده و علاقمندان در این مسابقه شرکت کردندفرزانه عمویی کتابدار بخش کودک کتابخانه عمومی شهید بهشتی است .

جمع خوانی کتاب«10 قصه از امام رضا»  از منابع جشنواره رضوی و برگزاری مسابقه، شعرخوانی و قصه گویی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه از دیگر برنامه های این کتابخانه بود.

گفتنی است در کتابخانه شهید بهشتی نمایشگاه آثار مرتبط با اعیاد شعبانیه و نمایشگاه معرفی منابع کتابخوانی رضوی با هدف آشنایی اعضا با این منابع دایر است.

طی نشست کتاب خوان کتابخانه عمومی خواجه نصیرالدین طوسی معلم کلایه از توابع شهرستان قزوین، 6 کتاب مفید برای مخاطبان کودک ونوجوان در یکی از مدارس معلم کلایه  معرفی شد. در این نشست کتاب های: شیر ناقلا و روباه بلا، اثر: کمال بهروز کیا، جوجه اردکی که مادرش را گم کرد، اثر: مژگان مشتاق، آش نذری، اثر : طاهره خردور، قهرمان محله، اثر: حامد انتظام، باران در خیمه، اثر:مهدی مردانی، دوستی، اثر: جوی کوالی، در این نشست معرفی شده و به اشتراک گذاشته شدند.

در این نشست همچنین کودکان شرکت کننده با راهنمایی حمیرا کاظمی الموتی مسوول کتابخانه با خدمات و فعالیت های فرهنگی کتابخانه آشنا شده و مراحل شرکت در مسابقات و فعالیت های این مرکز را فراگرفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: