کد خبر: 28628
تاریخ انتشار: شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف جلب مشارکت در هفتمین جشنواره کتابخونی رضوی

بدن آرا با رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال کشور دیدار کرد

منبع : لیزنا
در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال کشور بر مشارکت فعال کارکنان نیروی دریایی ارتش در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان تاکید شد.
بدن آرا با رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال کشور دیدار کرد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حجت الاسلام و المسلمین حسن کشاورز که در فرماندهی ناوگان شمال کشور در بندر انزلی صورت پذیرفت با تشکر از اقدامات فرهنگی در این مرکز نظامی، مشارکت گسترده کارکنان نیروی دریایی در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان را نشانه علاقمندی ایشان به کتابخوانی عنوان کرد.

زهرا بدن آرا دو مقوله مهم کتابخوانی و آشنایی بیشتر با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) خصوصا زندگی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را یادآور شد و بر ضرورت برگزاری باشکوهتر هفتمین دوره این جشنواره تاکید و خواستار مشارکت گسترده علاقمندان در این رویداد مهم فرهنگی شد.

بدن آرا همچنین در این نشست از مهمترین اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی در ترویج کتابخوانی را برگزاری نشست های کتاب خوان عنوان کرد و جهت برگزاری نخستین نشست کتاب خوان استان گیلان با محوریت کارکنان نیروی دریایی ارتش اعلام آمادگی کرد.

المسلمین حجت الاسلام و المسلمین حسن کشاورز رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال کشور نیز در این نشست با استقبال از برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج خواندن در جامعه آن را لازمه پیشرفت فکری هرجامعه عنوان کرد و گفت: احساس غرور می کنیم که در کنار افراد کتابخوان زندگی می کنیم.

 

گفتنی است پس از این دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه عمومی مشارکتی فرماندهی نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی بازدید کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: