برگزاری 12 برنامه فرهنگی طی ماه اردیبهشت در کتابخانه عارف قزوینی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، ناهید حبیبی اظهار داشت: طی یکماهه اردیبهشت اقدامات متعددی در این کتابخانه انجام شد که موجب افزایش رضایتمندی مخاطبان شد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست کتاب خوان کتابخانه ای با معرفی 6 کتاب : راز طول عمر، دیوان پروین اعتصامی، شاهنامه آخرش خوش است، راهکارهایی برای معلمان خوب و موفق، چگونه شاد و خندان باشیم،  با گذشت روزگاران و حکمت ها و اندرزها: مجموعه داستانهای استاد مطهری،  مهمترین این برنامه ها بود که در راستای اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: جمع خوانی و معرفی کتب رضوی که در راستای علاقه مند کردن کودکان برای شرکت در مسابقه رضوی جمع با همکاری مدرسه رشادت برگزار شد و همچنین با همکاری گروه مطالعاتی عارف معرفی و جمع خوانی دیگر کتابهای مسابقه رضوی، از دیگر اقدامات انجام شده در این کتابخانه بودند.

حبیبی افزود: همچنین برگزاری نمایشگاهی از کتب مسابقه رضوی، کلاس قصه گویی، جمع خوانی کتاب و مسابقات فرهنگی در کتابخانه عارف، موجب جذب بهتر مخاطب کودک و نوجوان شده است.

 

مسئول کتابخانه عمومی عارف قزوینی در پایان از همکاران خود ناهید السادات حیاتی و سید حمید میرفخار و مرضیه حجام زاده قدردانی کرد.