کد خبر: 28695
تاریخ انتشار: شنبه, 06 خرداد 1396 - 13:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور فعال اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم یزد در جشنواره منطقه‌ای عشایر

منبع : لیزنا
جشنواره فرهنگی و هنری منطقه‌ای عشایر با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم و کتابخانه روستایی فاطمه‌الزهرای روستای کرخنگان، با حضور شماری از عشایر استان‌های فارس، کرمان و یزد برگزار شد.
حضور فعال اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم یزد در جشنواره منطقه‌ای عشایر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم با اعلام این خبر گفت:جشنواره فرهنگی و هنری منطقه‌ای عشایر با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم و کتابخانه روستایی فاطمه‌الزهرای روستای کرخنگان، با حضور شماری از عشایر استان‌های فارس، کرمان و یزد برگزار شد. این جشنواره با هدف معرفی آداب و رسوم عشایر، رونمایی از کتاب و غرفه نمایشگاه کتاب، اجرای موسیقی محلی و بازی‌های بومی، برپایی جشنواره غذا و راه‌اندازی کتابخانه سیار عشایری شکل گرفت.

 

علی اسلامی، اضافه کرد: کتابخانه روستایی فاطمه الزهرا(س) روستای کرخنگان با ارائه بیش از 200 عنوان کتاب، نمایشگاه کتابی در محل برگزاری این جشنواره برپا کرد. این نمایشگاه مورداستقبال فرماندار شهرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان حاضر در جشنواره از استان‌های کرمان و فارس قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: