کد خبر: 28754
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 15:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان خبر داد

 تولید ۲ عنوان کتاب گویا از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از تولید دو کتاب گویا به نام های «چلچراغ شیراز» و «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» از منابع هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی در شهر اصفهان خبر داد.
 تولید ۲ عنوان کتاب گویا از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان

به گزارش  لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی اظهار داشت: گویاسازی کتابهای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسهیل در استفاده همه مردم به ویژه روشندلان و به همت کتابداران بخش تخصصی نابینایان حضرت ولی‌عصر (عج) اصفهان انجام شده است.

وی افزود: کتاب «چلچراغ شیراز» به مدت ۶۵۹ دقیقه و کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» به مدت ۴۳۹ دقیقه توسط نسرین جعفرزاده از گویندگان باسابقه اصفهان گویاسازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

هلاکویی در ادامه گفت: علاقه مندان می توانند جهت دریافت منابع و شرکت در مسابقه به یکی از کتابخانه‌های عمومی استان و یا پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان isfahanpl.ir   مراجعه کنند و ضمن شرکت در مسابقه از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: