کد خبر: 28830
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 13:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بنیاد برکت در روستای مزرعه امام شهرستان نایین کتابخانه احداث می‌کند

منبع : لیزنا
 نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست با نمایندگان بنیاد برکت و تصمیم گیری در خصوص احداث یک باب کتابخانه در روستای مزرعه امام نایین خبر داد.
 بنیاد برکت در روستای مزرعه امام شهرستان نایین کتابخانه احداث می‌کند

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، «عباسعلی پوربافرانی»نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و «محمود جمالی» سرپرست فرمانداری شهرستان نایین با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با سرپرست این اداره کل در خصوص وضعیت کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفت و گو کردند.

 عباسعلی پوربافرانی در این دیدار اظهار داشت: پیگیری هایی در خصوص احداث کتابخانه مرکزی نایین انجام شده است که امیدواریم با کمک خیرین و حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مشکل نبود کتابخانه مناسب در شهرستان با سابقه فرهنگی نایین را مرتفع کنیم.

 وی افزود: در راستای محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان نیز نشست‌هایی با مسئولین بنیاد برکت برگزار و مقرر شد در اولین گام روستای مزرعه امام نایین با ۲ هزار نفر جمعیت صاحب کتابخانه عمومی شود و خدمت رسانی به روستاهای همجوار نیز از این طریق صورت گیرد.

 پوربافرانی با اشاره به وضعیت فعلی احداث کتابخانه مرکزی نایین گفت: با همکاری آموزش و پرورش مکان موقتی برای ادامه فعالیت کتابخانه در نظر خواهیم گرفت و همچنین در جلسه ای با شهردار، فرماندار، نماینده مسکن و شهرسازی و خیرینی که آمادگی خود را در زمینه توسعه فضاهای فرهنگی اعلام نموده اند زمینی جهت احداث کتابخانه معین و فاز اول پروژه شروع خواهد شد.

 وی ابراز امیدواری کرد امسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان از منابع شهرستانی و خیرین برای شروع به کار پروژه کتابخانه مرکزی نایین فراهم شود.

 

 در این جلسه امیر هلاکویی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک خواستار حمایت ویژه مسئولین شهرستانی و نمایندگان مجلس  در راستای بهبود وضعیت و توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: