کد خبر: 28854
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 خرداد 1396 - 10:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه منابع کتابخانه ای از گل و گیاه در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت روز گل و گیاه، نمایشگاهی از منابع موجود را از روز پنج شنبه 25 خرداد ماه تا روز چهارشنبه 31 خرداد ماه، در ساعات کار کتابخانه، برپا می‌کند.
نمایشگاه منابع کتابخانه ای از گل و گیاه در کتابخانه حسینیه ارشاد

 به گزارش لیزنا، ۲۵ خردادماه هشتاد و نهمین روز بهار، روز ملی «گل» در كشور نام‌گذاری شده است. روزگاری نه چندان دور، گل و گلدان‌ها در حیاط خانه جایی امن برای زیستن داشتند. وجود گل و گیاه، در آپارتمان های امروزی سبب افزایش سلامت و آرامش روح و روان انسان ها می شود.
 رواج گل و گیاه در کشور به‌ویژه در طراحی فضای سبز از سه‌هزار سال پیش اهمیت بسیاری داشته و توسعه‌ی آن به‌عنوان یک حرفه، عمر ۸۵ ساله‌ای دارد که نخستین‌ بار یک هلندی مقیم تهران با وارد کردن بذر گل از هلند، اقدام به پرورش گل در باغ خود و در واقع پرورش گل در کشور نمود.
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت این روز، نمایشگاهی از منابع موجود را از روز پنج شنبه 25 خرداد ماه ساعت 8 تا 12 تا روز چهارشنبه 31 خرداد ماه، در ساعات کار کتابخانه ساعت 8 تا 19، برپا می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: