کد خبر: 28929
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 12:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدا جوایز نقدی و کمک هزینه سفر به مشهد به منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی در بروجن

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری از تصویب تخصیص جوایز نقدی و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهر فرادنبه و بخش بلداجی خبر داد.
اهدا جوایز نقدی و کمک هزینه سفر به مشهد  به منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی در بروجن

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، ناصر جانشکر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجن با اعلام این خبر گفت: در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر جشنواره کتابخوانی رضوی، اعضای انجمن های بخش بلداجی و شهر فرادنبه در جلساتی جداگانه  اقدام به تخصیص هدایای ارزنده به منتخبین این جشنواره در شهرهای مذکور کردند.

  وی استقبال از هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را در شهرستان بروجن نسبت به سال گذشته چشمگیر عنوان کرد و افزود: در شهرستان بروجن حمایت های خوبی از سوی انجمن های کتابخانه های عمومی شهرستان در جهت برگزاری هرچه شایسته تر این جشنواره صورت گرفته است.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجن اختصاص کمک هزینه پرواز به مشهد مقدس برای 13 نفر، 35 کارت هدیه دویست هزار ریالی به منتخبین مسابقه نقاشی و 3 کمک هزینه پرواز به مشهد مقدس برای کتابداران بخش بلداجی را از جمله کمک های اعضا انجمن کتابخانه های این بخش در راستای حمایت از جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد.

 

جانشکر اختصاص 20 کارت هدیه دویست هزار ریالی و 25 کارت هدیه سیصد هزار ریالی را از کمک های اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهر فرادنبه به منتخبین جشنواره اعلام کرد و افزود: امید است شهرستان بروجن بتواند بشایستگی میزبانی این جشنواره فرهنگی معنوی را به اتمام برساند.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: