کد خبر: 28932
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 13:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه‌برنامه «ده قصه، ده روز» شیراز به ایستگاه آخر رسید

منبع : لیزنا
 اختتامیه طرح ده قصه ده روز با عنوان «هدیه ما به شما، ده قصه از امام رضا(ع) و هدیه شما به ما، نقاشی با موضوع امام رضا(ع)» با جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ نقاشی برای مسابقه جشنواره رضوی برگزار شد.
ویژه‌برنامه «ده قصه، ده روز» شیراز به ایستگاه آخر رسید

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، محبوبه خراسانی‌نسب، مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز دراین‌باره عنوان کرد: طرح «ده قصه، ده روز» اولین طرح‌ فرهنگی این کتابخانه درزمینه معرفی بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی به کودکان شیرازی بود که با خلق بیش از ۵۰۰ اثر  با موضوع امام خوبی‌ها در ده روز، به‌ پایان رسید.

وی حضور کودکان در ده روز اجرای این طرح را مثال‌زدنی خواند و با اعلام خبر برگزاری مرحله دوم این برنامه، گفت: در مرحله دوم این طرح با برنامه‌ای متفاوت به مدت یک هفته پذیرای نوجوانان عزیز در جشنواره هستیم و امیدواریم که حضور نوجوانان نیز مانند کودکان در این برنامه چشمگیر باشد.

مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز، عنوان کرد: در این برنامه علاوه بر اجرای دهمین قصه از کتاب ارزشمند «ده قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها»، گزارشی مختصر از عملکرد فرهنگی این کتابخانه ارائه شد.

 

خراسانی نسب در پایان با اشاره به هدف این برنامه یادآور شد: این طرح باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، قصه‌گویی و آشنایی کودکان با خدمات فرهنگی کتابخانه و نیز معرفی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال در کتابخانه اجرا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: