کد خبر: 28986
تاریخ انتشار: شنبه, 03 تیر 1396 - 10:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد

برگزاری مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی  با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر

منبع : لیزنا
 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سرعین از برگزاری مسابقه گروهی جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.
برگزاری مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی  با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، داور نصرتی با اشاره به استقبال شهروندان و مسافران شهر توریستی سرعین از جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار داشت: بسیاری از ایستگاههای راهنمای مسافران، ضمن همکاری با کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر(عج)، با توزیع اقلام تبلیغاتی در جشنواره مشارکت داشته اند.

وی، توزیع لوح های فشرده حاوی فایل پی دی اف کتاب های جشنواره را در محافل انس با قرآن مساجد سرعین از دیگر اقدامات انجام شده برشمرده و افزود: در این محافل، کتابداران ضمن معرفی جشنواره و توزیع لوح های فشرده، علاقمندان را به شرکت در جشنواره دعوت می کنند.

نصرتی، حمایت فرماندار این شهرستان و همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرائی را مورد اشاره قرار داده و تصریح کرد: شهرداری سرعین نیز با نصب بنرهای جشنواره در سطح شهر، نقش بسزائی در معرفی جشنواره داشته است.

 

این مسئول با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت شهروندان سرعینی در مراسم اختتامیه جشنواره، از برگزاری برنامه های ویژه در تعطیلات عید سعید فطر و در ایام مسافرت های تابستانی خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: