کد خبر: 29001
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1396 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نامگذاری «هفته کتابخوانی رضوی» در کانون پرورش فکری استان یزد

منبع : لیزنا
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از نامگذاری هفته‌ای با عنوان «هفته کتابخوانی رضوی» در این اداره کل خبر داد.
نامگذاری «هفته کتابخوانی رضوی» در کانون پرورش فکری استان یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، عباسعلی دانافر، با اشاره به مشارکت همه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: مجموعه کارکنان و مربیان کانون، تلاش برای برگزاری مطلوب جشنواره رضوی را برای خود افتخار می‌دانند و در راستای برگزاری موفق و مطلوب آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مدیرکل و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای برگزاری جشنواره برگزار شد، مقرر شد کانون پرورش فکری استان یزد در بخش کودک و نوجوان جشنواره با اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد مشارکت جدی داشته باشد.

دانافر تصریح کرد: پس از این نشست هماهنگی، جلسه فوق‌العاده شورای فرهنگی کانون استان با حضور کارشناسان و جمعی از مسئولان مراکز کانون تشکیل و برنامه‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای همکاران تشریح شد.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌هایی که برای برگزاری مطلوب جشنواره صورت گرفت، ارسال کتاب‌ها و فرم‌های مکتوب شرکت در جشنواره به همه مراکز استان بود که در کمترین زمان ممکن پس از جلسه فوق‌العاده شورای فرهنگی اداره کل صورت گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به دیگر برنامه‌های اداره متبوع خود در برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، بیان داشت: از جمله فعالیت‌های مهمی که در راستای برگزاری جشنواره در کانون صورت گرفت، نامگذاری «هفته کتابخوانی رضوی» از تاریخ 27 خردادماه تا یکم تیرماه 96 بود که در این هفته، برنامه‌های مراکز آموزشی کانون در سراسر استان، با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

وی افزود: مربیان کانون در طول این هفته، کتاب‌های جشنواره در بخش کودک و نوجوان را با شیوه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به اعضای خود معرفی کردند.

دانافر تأکید کرد: آثار نقاشی کودکان شرکت کننده در «هفته کتابخوانی رضوی» کانون، در حال جمع‌آوری و ارسال به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان است.

وی از اطلاع‌‌رسانی جشنواره در سایت اینترنتی و کانال‌های اطلاع‌رسانی کانون در فضای مجازی و همچنین پاسخگویی به سئوالات همکاران در خصوص جشنواره از طریق سامانه اتوماسیون اداری کانون، نیز خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: