کد خبر: 29015
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1396 - 16:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان

منبع : لیزنا
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا بیستم تیرماه سال‌جاری خبر داد.
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی اظهار داشت: مهلت شرکت در مسابقه بصورت مکتوب تا دهم تیرماه و  بصورت اینترنتی تا بیستم تیرماه تمدید شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی در این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه قبلی مهلت ثبت نام در این جشنواره تا یکم تیرماه بوده است که با تمدید این مهلت دوستداران فرهنگ رضوی می توانند تا تاریخ‌های  ذکر شده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ثبت نام و مشارکت کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های  عمومی استان اصفهان از استقبال گسترده علاقه مندان به فرهنگ رضوی در این استان از این جشنواره خبر داد و افزود: شمار ثبت نام شدگان در استان اصفهان تاکنون از 10 هزار نفر فراتر رفته است.

گفتنی است کتاب‌های 10 قصه از امام رضا (ع) ویژه سنین 4 تا 11 سال، کتاب ماه غریب من برای نوجوانان سنین12 تا 17 سال، کتاب مهارت‌های زندگی از سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی، بانوی ملکوت و کتاب چلچراغ را ویژه سنین 18 سال به بالا برای جشنواره کتابخوانی معرفی شده است.

شرکت کنندگان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در این جشنواره شرکت و آثار خود را به صورت نقاشی، خلاصه داستان و غیره ارائه دهند.

 

آیین اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان همزمان با دهه کرامت که مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: