کد خبر: 29018
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 تیر 1396 - 18:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابداران مشکین شهری جشنواره کتابخوانی رضوی را معرفی کردند

منبع : لیزنا
کتابداران مشکین شهری استان اردبیل با حضور در کلاسهای نوآموزان، مهدهای کودک و کلاسهای کانون پرورش فکری، ضمن جمع خوانی کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)»، نشست های نقاشی از قصه های کتاب مذکور را برگزار نمودند.
کتابداران مشکین شهری جشنواره کتابخوانی رضوی را معرفی کردند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشکین شهر با بیان این مطلب، اظهار داشت: در این نشستها، کتابداران ضمن قصه خوانی کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)» و تشویق کودکان به جمع خوانی، از آنها میخواهند برداشت های ذهنی خود را در قالب نقاشی به تصویر کشند.

حمیده صادقی، توزیع لوح های فشرده حاوی فایل پی دی اف کتابهای معرفی شده در جشنواره کتابخوانی رضوی را در بین مردم و اعضای کتابخانه های عمومی از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرده و افزود: در ورودی کتابخانه های عمومی و معابر اصلی مشکین شهر و شهرهای تابعه نیز با نصب بنرهای اطلاع رسانی، سعی در جلب مشارکت کردم داشته ایم.

وی، حمایت ارگان های مختلف بالاخص فرماندار، کمیته امداد، شهرداری و تبلیغات اسلامی را در جشنواره کتابخوانی رضوی قابل تحسین دانسته و تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت فرماندار محترم، شاهد تعامل خوبی در این حوزه هستیم.

این مسئول، علاقمندی مردم مشکین شهر به کتابخوانی و ارادت شهروندان این خطه به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را مورد اشاره قرار داده و افزود: کتابداران شهرستان مشکین شهر با نصب پنل ها و رایانه های ویژه جشنواره در کتابخانه ها، آماده هرگونه راهنمائی به علاقمندان هستند.

قابل ذکر است که بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی تا 10 تیر و بخش آنلاین نیز تا 20 تیرماه تمدید شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: