معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد
لزوم مشارکت خیرین در برگزاری اختتامیه جشنواره رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ۲۱ تیرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل شد.

جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، استقبال گسترده مردم استان از هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را قابل‌تقدیر دانست و گفت: باید تلاش کنیم مراسم اختتامیه‌ای درخور و شایسته این جشنواره فرهنگی و معنوی برگزار کنیم و باید هزینه‌های مربوط به این جشنواره از ردیف اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و کمک‌های خیرین پیش‌بینی و تأمین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کلنگ زنی و روند احداث کتابخانه مرکزی چهارمحال و بختیاری طولانی شده و این زیبنده مردم استان نیست و باید ادارات دخیل در این امر در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت نهایی کردن پروژه کتابخانه مرکزی استان اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون  ۲۳ هزار و ۶۶۰ نفر برای شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان شرکت کرده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته بیش از ۵/۴ برابر افزایش یافته است.

خلیل مقدم به استقبال گسترده کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان از جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: از میان دستگاه‌های استان، نیروی انتظامی با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده است.

 

وی ضمن تشکر از همکاری‌های استانداری، صداوسیمای مرکز جهانبین، شورای اسلامی استان، شهرداری شهرکرد و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اطلاع‌رسانی و تبلیغ این جشنواره  افزود: مراسم اختتامیه ‌این جشنواره هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان و منتخبین این جشنواره باشیم.