رونمایی از کتاب «کعبه دل» در شهرستان امیدیه

به گزارش لیزنا بر  اساس اعلام روابط عمومی  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه،  این مراسم با حضور امام جمعه، رئیس و اعضای شورای شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول امور فرهنگی و رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت و گاز، مسئول روابط عمومی شهرداری و سایر مسئولین، خانواده های شهدا و مردم شریف شهرستان، پس از اقامه ی نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع قدس برگزار شد.

محمدرضا شکاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: در این مراسم ابتدا امام جمعه ی محترم ضمن بیان اهمیت مطالعه و خواندن و تأثیر آن در سطح جامعه، به لزوم برگزاری چنین مراسمی در جهت معرفی کتب و بزرگداشت نویسندگان و شعرای بومی اشاره کرد. سپس قاسم یوسفی، نگارنده ی کتاب، پس از معرفی کوتاهی از خود، از روند نگارش و چاپ کتاب مباحثی به میان آورد و در انتها اشعاری از کتاب را برای حاضرین قرائت نمود.

 

شکاری افزود: کتاب کعبه دل اثر قاسم یوسفی، در شهر قم و توسط انتشارات مشهور و به تیراژ 3 هزار و 500 نسخه به قیمت 18هزار تومان منتشر شده است. قاسم یوسفی با نام ادبی و هنری ذوالفنون تا کنون سه اثر شعری با عناوین غوغای سکوت، پایان نامه ی دل و کعبه ی دل به چاپ رسانده است. وی از سال 87 با مطبوعات کثیرالانتشارات کشور (روزنامه های کیهان، اطلاعات، جمهوری اسلامی، نگاه، زن روز و...) همکاری داشته است و تا کنون بسیاری از اشعار ایشان در این نشریات به چاپ رسیده است. نامبرده حائز چندین رتبه ی برتر شعر است. اشعار کتاب کعبه ی دل سرشار از مضامین عشق و عرفان است.