بازدید از پشت صحنه‌های جذاب کتابخانه و موزه 80 ساله ملک

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، چهارمین مرحله تور ویژه گردشگری «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک؛ صحنه و پشت صحنه»، با برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران، هم‌زمان با هشتادمین سال وقف این گنجینه بزرگ، در تاریخ‌های 7، 9 و 11 مرداد 1396 خورشیدی برگزار می‌شود.

درهای پشت صحنه موزه ملی ملک، در این برنامه جذاب و متفاوت، به مناسبت فرارسیدن جشن‌های میلاد امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت برای میهمانان و گردشگران این تور گشوده خواهد شد تا از مکان‌های این گنجینه بزرگ بازدید کنند. کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران خود را برای بازدید از تالارهای موزه‌ای، کتابخانه‌ای و بخش‌های نادیده این گنجینه دعوت می کند.

«یک خاطره»، یادگاری از گشت‌وگذار در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از 6 کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی خواهد بود.

این گردش از سردر باغ ملی آغاز شده و در کنار «سرو دوست» در کتابخانه و موزه ملی ملک پایان می‌یابد.

گفتنی است، در زمان‌های عادی تنها بازدید از تالارها و آثار موزه‌ای به همراه نمایشگاه‌های دوره‌ای مجاز است.

تورهای «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک؛ صحنه و پشت صحنه»، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به تاریخ‌های 7، 9 و 11 مرداد، از ساعت 9 تا ساعت 13 و هر تور، پذیرای 25 نفر خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این تور می‌توانند از روز شنبه 31 تیر تا روز دوشنبه 2 مرداد از ساعت 9 تا 17 با شماره تلفن 09120858955 (زارعی) تماس گرفته و به عنوان میهمان تور نام نویسی کنند.