کد خبر: 29408
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فرماندار شهرستان بهبهان خبر داد

تخصیص ۸۵۰ میلیون ریال به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های بهبهان در استان خوزستان

منبع : لیزنا
فرماندار شهرستان بهبهان از تخصیص ۸۵۰ میلیون ریال به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.
تخصیص ۸۵۰ میلیون ریال به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های بهبهان در استان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، جلسه شورای برنامه‌ریزی اعتبارات شهرستان بهبهان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار و کلیه روسای ادارات شهرستان بهبهان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه ۸۵۰ میلیارد ریال  از اعتبارات تملک دارایی شهرستان به تعمیر و تجهیز کتابخانه عمومی اختصاص یافت.

فرماندار بهبهان در این نشست گفت: کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان یک نماد فرهنگی  می‌توانند از آسیب‌های اجتماعی، فسادهای اخلاقی و مشکلات اجتماعی جلوگیری و به بالا بردن فرهنگ عمومی مردم جامعه کمک شایانی کنند. بهبهان با داشتن ۱۵ کتابخانه نیازمند توجه ویژه‌ای است؛ سعی ما این است که تمامی سیاست‌های کتابخانه‌های عمومی پیگیری و ادارات همکاری بیشتری در ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام سپهر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با تشکر از مدیریت کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان در اجرای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های کشور افزود: بهبهان با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از شهرستان‌های موفق ما در استان بوده است؛ با راه‌اندازی کتابخانه شریعتی در آینده‌ای نزدیک، شانزدهمین کتابخانه این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

سپهر همچنین با ابراز رضایت‌مندی از میزان عضویت و امانت در شهرستان گفت: بهبهان به‌عنوان قطب کتابخوانی و کتابداری در منطقه جنوب کشور و راه‌اندازی اولین کتابخانه در سال ۱۳۴۲ در استان جایگاه ویژه‌ای دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: