نقد داستان «تیربند» در برنامه با یار مهربان در گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ این نشست ادبی با هدف دیدار چهره به چهره با نویسندگان نام آشنا و همچنین ایجاد فضایی فرهنگی برای علاقمندان به کتابخوانی به ویژه کودک و نوجوان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن در ارتقای سطح علمی و عمومی شهروندان و دوستداران کتاب در عصر روز سه شنبه، 27 تیر ماه 96 ساعت 17 کتابخانه شهربانو برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور فرحناز علیزاده نویسنده و رمان نویس برگزار می شود . ابتدا داستانی از نویسندگان مطرح برای حاضرین خوانش و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.علاوه بر نقد و خوانش کتاب ، آموزش فنون داستان نویسی ، بحث و تبادل نظر و معرفی تازه های نشراز دیگر بخش های این نشست ادبی است .

در برنامه این هفته  با یار مهربان، داستان «تیربند» از مجموعه داستانهای  سنگ یحیا  نوشته خسرو عباسی توسط اعضای حاضر در کتابخانه خوانش و توسط فرحناز علیزاده نویسنده و رمان نویس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

 

علاقمندان به ادبیات می توانندبه نشانی خیابان 16 متری لشگر( خیابان شهید حیدری)، روبروی پارک کوثر، کتابخانه شهربانو مراجعه کنند یا با شماره 77691580 تماس بگیرند.