کد خبر: 29445
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 15:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) برپا می شود

منبع : لیزنا
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برپایی نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) منطقه 9 خبرداد.
نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) برپا می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، سید اسماعیل جعفر پور رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت: ‌ کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) منطقه 9 در این نمایشگاه،  کتبی با موضوعات مرتبط با دهه کرامت را با شناساندن سبک و سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهد.

وی افزود:  این نمایشگاه به منظور ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره  با رویکرد و محورهای سبک زندگی و به منظور آشنایی با زندگی و سیره امام هشتم شعیان حضرت رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه (س) همزمان با دهه کرامت در قالب نمایشگاه با عنوان  امتداد نور برپا می شود.

جعفرپور افزود : در نمایشگاه امتداد نور بیش از  30 جلد کتاب با موضوعات مرتبط با شخصیت و زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، معجزات، سخنان و احادیث ایشان از جمله کتاب زندگی سیاسی هشتمین امام، امام رضا(ع) و زندگی، سبک زندگی، منشور زندگی در منظر امام رضا(ع)، شمس ولایت، کریمه فاطمه معصومه(س) و... در معرض دید مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 3 تا 12  مرداد برگزار می شود گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی نسل جدید با سیره بزرگان دین به ویژه حضرت امام رضا(ع) بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید در تاریخ ذکر شده از ساعت 10 تا 16  به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی فرهنگسرای کار و تعاون  مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: