کد خبر: 29455
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 21:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

لزوم برطرف کردن نیازهای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب آذربایجان‌غربی

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تکاب اختصاص بودجه‌ای مناسب از طرف کمیته تخصیص بودجه تکاب را مهم‌ترین اقدام برای برطرف کردن کمبودها و نیازهای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عنوان کرد.
لزوم برطرف کردن نیازهای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب آذربایجان‌غربی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی تکاب با حضور ایرج ثقفی فرماندار، محمود نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایرج عباسیان شهردار، ابوالحسن فتاحی رئیس شورای اسلامی، یحیی علی‌پناه رئیس اداره آموزش ‌و پرورش و جمعی از نویسندگان و اساتید در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد.

سجاد نعیمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی در این جلسه گفت: کتابخانه‌های عمومی تکاب با مجموعه‌ای از کمبودها و نیازها مواجه هستند که برای برطرف کردنشان نیازمند بودجه‌ای مناسب از طرف کمیته تخصیص بودجه شهرستان هستیم.

ثقفی فرماندار تکاب نیز با اشاره به اهمیت مطالعه گفت: برای کسب اطلاع از مسائل مختلف جامعه نیازمند مطالعه هستیم و به‌دلیل پایین بودن سطح رفاه جامعه، گرایش به مطالعه در تکاب چندان مناسب نیست.

محمود نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به حضور اعضای دست‌ به‌ قلم در جلسات انجمن گفت: حضور این قبیل افراد به‌دلیل اینکه خودشان مشکلات فرهنگی جامعه را از نزدیک لمس می‌کنند سبب می‌شود راهکار مناسب برای رفع آسیب های فرهنگی ارائه کنیم.

گفتنی است افزایش اعتبارات تملک اداره کتابخانه‌های عمومی تکاب و آسفالت‌ریزی ورودی کتابخانه ملت از جمله مصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: