کد خبر: 29480
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 15:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت

منبع : لیزنا
هم‌زمان با برگزاری نهمین جشنواره ماه هشتم و هشتادمین سال‌روز وقف موقوفه حاج حسین آقا ملک انجام می‌پذیرد
بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی، به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک، از روز سه‌شنبه سوم تا پنج‌شنبه سیزدهم امرداد 1396 خورشیدی می‌توانند رایگان از بخش‌های گوناگون نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران بازدید کرده، از برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری به ویژه نمایشگاه‌های گوناگون جشنواره بهره بگیرند.

موقوفه آستان قدس رضوی، بازدید از تالارهای گوناگون موزه‌ای و نمایشگاه‌ها و حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، زمینه‌ای مناسب برای دوستداران فرهنگ و هنر است تا با حضور در این موقوفه 80 ساله از آن‌ها بهره بگیرند. کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت 1395 خورشیدی که با هشتادمین سال‌روز وقف این گنجینه بزرگ هم‌زمانی یافته، برنامه‌های گوناگون در زمینه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی به اجرا گذارده است.

 

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای گرفته است و از روز شنبه تا روز پنج‌شنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8:15 تا 16:45 به مخاطبان خود خدمات گوناگون فرهنگی ارایه می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: