کد خبر: 29491
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 20:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رشد ۱۹ درصدی شرکت‌کنندگان هفتمین جشنواره رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۹ درصدی آمار شرکت‌کنندگان این استان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
رشد ۱۹ درصدی شرکت‌کنندگان هفتمین جشنواره رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد سرپرست این اداره با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: میزان شرکت اقشار مختلف مردم استان در این جشنواره در سالجاری نسبت به سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر افزایش داشته که این به معنای افزایش ۱۹ درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره امسال بوده است.

یاسر رحیمیان در ادامه اضافه کرد: برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف مردم مواجه شد؛ بطوریکه جمعاً ۱۳۱۲۳ نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۷۱۳۹ نفر در بخش مکتوب، ۵۴۷۴ نفر در بخش اینترنتی و ۵۱۰ نفر در بخش خانوادگی حضور یافتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأثیر اجتماعی این جشنواره در استان گفت: میزان بالای شرکت کننده در این جشنواره گویای اعتقاد و ارادت مردم استان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی همچنین با تقدیر از استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم این استان از این جشنواره، ‌ به عنوان نمونه میزان شرکت اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی در جشنواره را ۱۴۸۴نفر در بخش مکتوب و ۷۳۷ نفر در بخش اینترنتی عنوان کرد.

رحیمیان در پایان ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌های اداری استان، از تعامل سازنده برخی ارگان‌ها و مسئولان استانی و همچنین کتابداران کتابخانه‌های عمومی در برگزاری باشکوه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان از برگزاری اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: